To konkurs dla studentów UW (I i II stopnia) organizowany w ramach współpracy pomiędzy Uniwersytetem Warszawskim a AstraZeneca Pharma Poland. Zadaniem uczestników przedsięwzięcia będzie rozwiązanie problemu wskazanego przez przedstawicieli AstraZeneca Pharma Poland.
Dla studentów przygotowanych zostało sześć case studies dotyczących m.in. strategii klinicznej, innowacyjnych technologii czy biochemii i marketingu.
- case study 1 – area: clinical strategy
- case study 2 – area: medicine and clinical operations
- case study 3 – area: biochemistry and marketing
- case study 4 – area: human resources/corporate governance
- case study 5 – area: drug development
- case study 6 – area: AI/innovative technologies
Opisy problemów do rozwiązania >>
Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym etapie studenci wybierają jedne zagadnienie (z sześciu opisanych powyżej) i przesyłają propozycję jego rozwiązania do 31 maja na adres: NaPograniczuNauk(at)astrazeneca.com. 8 czerwca komisja konkursowa ogłosi finalistów, którzy wezmą udział w drugim etapie. 17 czerwca nastąpi prezentacja finalistów oraz wyłonieni zostaną zwycięzcy konkursu.
Osoby, które wygrają konkurs, wezmą udział w płatnym programie stażowym AstraZeneca Pharma Poland. W ramach stażu przewidziane są dodatkowe aktywności, zwiększające atrakcyjność stażysty na rynku pracy, m.in. treningi z zakresu kompetencji miękkich, specjalistyczne treningi z zagadnień merytorycznych oraz szkolenia niezbędne do pracy w danym dziale. Program stażowy daje możliwość realizacji realnych i ambitnych zadań pod nadzorem opiekuna praktyk.