Wydział Psychologii UW organizuje konferencję „Edukacja żywieniowa i zaangażowanie nowej generacji konsumentów” w ramach projektu „WeValueFood”, podczas której uczestnicy będą rozmawiać o tym jak biznes i edukacja mogą wspólnie tworzyć kierunki działań dla nowego pokolenia konsumentów żywności.

 

Konferencja odbędzie się 2 grudnia  o godz. 9.00, w sali 254 Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66. Na wydarzenie obowiązuje rejestracja: wevaluefood@uw.edu.pl 

 

Celem projektu “WeValueFood” jest poprawa zdrowia konsumentów i wsparcie europejskiej gospodarki poprzez zwiększanie wiedzy przyszłych pokoleń konsumentów i zaangażowanie w tematykę związaną z żywnością. W ramach projektu badane są potrzeby, bariery i aspiracje związane z zaangażowaniem w produkcję żywności, wykorzystaniem żywności i wiedzą na temat żywności wśród dzieci, młodzieży, rodziców, nauczycieli oraz przedstawicieli biznesu. Projekt “WeValueFood” jest projektem europejskim finansowanym przez EIT FOOD (Europejski Instytut Innowacji i Technologii).

 

Więcej informacji znajduje się pod adresem: https://www.facebook.com/events

 

Wydarzenie towarzyszy dwudniowej, międzynarodowej konferencji „First We Value Food Conference: Increasing Engagement with Next Generation Consumers”. Więcej informacji o tym wydarzeniu znajduje się pod adresem: https://conference.wevaluefood.eu/