Angielski z amerykańskim akcentem i e-commerce w praktyce to nowe propozycje kursów Uniwersytetu Otwartego UW. Zapisy rozpoczęły się 7 marca. W tym trymestrze słuchacze mają do wyboru ponad 250 zajęć. 6 marca na Uniwersytecie Otwartym odbyła się debata o wychowaniu dzieci.
Nowe kursy UO
Oferta kursów, z których mogą skorzystać słuchacze Uniwersytetu Otwartego, zostanie opublikowana 5 marca na stronie UO. Zapisy na zajęcia rozpoczęły się 7 marca o godz. 10.00. Podczas najbliższej rekrutacji są do wyboru 253 kursy, w tym 53 nowości. Wśród nowych propozycji można znaleźć między innymi:
- Speak like an American! – kurs wymowy amerykańskiej odmiany języka angielskiego (poziom B2)
- Jak skutecznie przygotować wniosek o grant? Na przykładzie programów współpracy rozwojowej. Kurs dla początkujących
- 15 dyktatorów, którzy zmienili świat w XX wieku
- Co nas nie zabije… Warsztat o budowaniu odporności psychicznej
- E-commerce w praktyce – uruchomienie sprzedaży w sieci krok po kroku
Po raz kolejny odbędzie się też cykl „Ucz się od najlepszych”. Te kursy to okazja do spotkania z wieloma ekspertami w danej dziedzinie – każde zajęcia prowadzi inny wykładowca. Wśród propozycji w najbliższym trymestrze są dwa kursy:
- 10 słynnych procesów
- Cudze chwalicie, swojego nie znacie – wakacje w Polsce
Udział w zajęciach organizowanych przez Uniwersytet Otwarty UW może wziąć każdy, kto ukończył 16 lat. Rejestrować można się przez stronę www.uo.uw.edu.pl, po wcześniejszym założeniu konta słuchacza, lub osobiście w biurze Uniwersytetu Otwartego (ul. Krakowskie Przedmieście 24). Ceny za 30 godzin dydaktycznych kursu zaczynają się 275 zł. Zajęcia rozpoczną się od kwietnia.
Debata
Uniwersytet Otwarty UW zorganizował debatę „Poradnik ambitnego rodzica, czyli jak wychować szczęśliwego geniusza?”, która odbyła się 6 marca o godz. 18.00 w Auli dawnej Biblioteki Uniwersyteckiej.
Uczestnicy dyskusji szukali odpowiedzi na pytania nurtujące współczesnych rodziców: co to znaczy być geniuszem i czy każdy może nim zostać? Jak rozwijać naturalne zdolności dziecka, a jednocześnie zachować zdrowy umiar i zadbać o jego komfort psychiczny? Czy warto szukać alternatywnych metod edukacji?