Zgodnie z obowiązującymi obecnie zarządzeniami i przepisami biura i jednostki administracji centralnej oraz wydziałowej mogą pracować w zmienionym trybie.
Kierownicy biur i jednostek administracji centralnej, a także dziekani wydziałów oraz kierownicy jednostek organizacyjnych mogą:
- wprowadzić dyżurowy system pracy biur i działów administracji,
- wyrazić zgodę na pracę zdalną pracowników,
- wprowadzić elastyczne/skrócone godziny pracy biur i działów admisnitracji.
W komunikacji wewnątrzuniwersyteckiej zaleca się wykorzystywanie korespondencji mailowej i kontaktów telefonicznych oraz ograniczenie kontaktów bezpośrednich.
Osoby, które chcą skontaktować się z biurem/jednostką administracji centralnej lub wydziałowej w celu załatwienia sprawy, proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy oraz śledzenie komunikatów na stronie głównej UW oraz na stronie poszczególnych jednostek.
Na stronie opublikowany zostanie wkrótce informacja na temat trybu pracy poszczególnych biur administracji centralnej.