Rekrutacja na studia II stopnia trwa. W cyklu rekrutacyjnym prezentujemy naukowców i nauczycieli akademickich, którzy wykładają na Uniwersytecie. Jednym z nich jest dr hab. Mariusz Trojanowski.
Dr hab. Mariusz Trojanowski pracuje na Wydziale Zarządzania. Zajmuje się problematyką marketingu i wspierania sprzedaży – komunikacją, sztuką prezentacji i wystąpień publicznych oraz handlem detalicznym i merchandisigiem. Naukowiec ma wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami świata biznesu. Pomaga im w osiągnięciu zamierzonych celów.
Wiedza w praktyce
– Staram się umożliwić studentom dobry kontakt z praktyką. Na wykłady zapraszam menedżerów, przygotowuję przykłady i opisy przypadków do dyskusji. Daję studentom praktyczne zadania, przedstawiam im badania i zadania projektowe. Widzę, że ich to interesuje. Studenci bardzo lubią działać, coś robić – wyjaśnia dr hab. Mariusz Trojanowski.
– W prowadzonych przeze mnie przedmiotach marketingowych staram się przekazać studentom, że satysfakcja własna jest największa wtedy, gdy buduje się ją poprzez satysfakcję współpracujących z nami podmiotów. Można ją osiągnąć, stosując profesjonalnie metody marketingowe i komunikacyjne – dodaje naukowiec.
Intelektualne niespodzianki
– W studentach cenię ciekawość. To, że niczego lub prawie niczego nie biorą na wiarę. Chcą poznać, przekonać się, sprawdzić. Cenię ich wymagania. Spełnianie tych wymagań bywa trudne – wiadomo, ale zdecydowanie pomaga się rozwijać. Gdy tylko poświęci im się odpowiednią uwagę, naprawdę potrafią odwzajemnić się zaangażowaniem, intelektualnymi niespodziankami i pomysłowością – mówi dr hab. Trojanowski.