Kontakt
Rada Uczelni UW
e-mail: radauczelni@uw.edu.pl
Kadencja Rady Uczelni przewidziana jest na cztery lata, jednak zgodnie z przepisami przejściowymi kadencja pierwszej Rady Uczelni trwała krócej – od czerwca 2019 roku do końca 2020 roku. Na posiedzeniu 20 stycznia 2021 roku Senat UW wybrał członków do Rady Uczelni w kadencji 2021–2024. Skład Rady na kadencję 2025–2028 został wybrany przez Senatu UW na posiedzeniu 5 marca 2025 roku.
1) opiniowanie projektu strategii uczelni;
2) opiniowanie projektu statutu;
3) monitorowanie gospodarki finansowej uczelni;
4) monitorowanie zarządzania uczelnią;
5) wskazywanie kandydatów na rektora, po zaopiniowaniu przez senat;
6) opiniowanie sprawozdania z realizacji strategii uczelni;
7) wykonywanie innych zadań określonych w statucie.
W ramach monitorowania gospodarki finansowej rada uczelni:
1) opiniuje plan rzeczowo-finansowy;
2) zatwierdza sprawozdanie z wykonania planu rzeczowo-finansowego;
3) zatwierdza sprawozdanie finansowe.
Informacje o spotkaniach publikowane są na stronie www.radauczelni.uw.edu.pl >>
Uchwały publikowane są w Monitorze UW >>
Rada Uczelni UW
e-mail: radauczelni@uw.edu.pl