Nowo zatrudnieni nauczyciele akademiccy na Uniwersytecie Warszawskim mogą wziąć udział w pierwszej edycji szkolenia „Witaj na UW – dobra komunikacja i współpraca w uczelni”. Wydarzenie odbędzie się 25 stycznia.
Podczas szkolenia nowo zatrudnieni na UW nauczyciele akademiccy zdobędą wiedzę pozwalającą na szybszą i bardziej efektywną adaptację w nowym miejscu pracy.
Omówione zostaną m.in. najważniejsze zagadnienia dotyczące zatrudnienia na podstawie obowiązujących przepisów prawa i wewnętrznych regulacji, przedstawiona zostanie m.in. oferta socjalna, oraz rozwiązania instytucjonalne związane ze wsparciem psychologicznym, zapobieganiem mobbingowi i nierównemu traktowaniu, a także sposoby dotyczące rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy.
Szkolenie poprowadzą pracownicy Biura Spraw Pracowniczych i Kwestury UW.
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy zarejestrować się za pośrednictwem platformy Kampus Pracownik, po zalogowaniu się do konta CAS.
Szkolenie „Witaj na UW – dobra komunikacja i współpraca w uczelni” odbędzie się 25 stycznia w budynku przy ul. Dobrej 55. Więcej informacji znajduje się na stronie Biura Spraw Pracowniczych UW >>