Od 1 czerwca studenci i doktoranci Uniwersytetu Warszawskiego mogą składać wnioski o przyznanie miejsca w domu studenta na rok akademicki 2023/2024.

Procedura wnioskowania o miejsce w domu studenta rozpoczęła się 1 czerwca i odbywa się elektronicznie. Wniosek oraz oświadczenie o dochodach wraz ze wszystkimi dokumentami powinny zostać złożone za pośrednictwem systemu USOSweb.

 

Harmonogram składania i rozpatrywania wniosków 
  • TURA I: dla obecnych studentów i doktorantów UW trwa od 1 czerwca do 25 lipca. Pierwsza tura skierowana jest do osób, które aktualnie kształcą się na Uniwersytecie Warszawskim. Osoby, które kończą w tym roku studia I stopnia i planują kontynuację kształcenia na UW powinny złożyć kompletny wniosek jeszcze przed obroną.
  • TURA II: do 31 sierpnia dla osób przyjętych na UW w roku akademickim 2023/24 na I rok wszystkich rodzajów studiów oraz na I rok kształcenia w szkole doktorskiej. Osoby przyjęte na I rok studiów/kształcenia w szkole doktorskiej mogą składać wnioski bezpośrednio po otrzymaniu dostępu do USOSweb.
  • TURA III: do 15 września dla studentów i doktorantów UW wszystkich lat, którzy nie złożyli wniosku we wcześniejszych turach lub nie otrzymali miejsca w poprzednich turach i ubiegają się o ponowne rozpatrzenie wniosku.

Gwarancję rozpatrzenia wniosku w najbliższej turze otrzymują osoby, które złożą kompletny wniosek na minimum 14 dni przed zakończeniem tury:

 

  • do 11 lipca, by mieć gwarancję rozpatrzenia wniosku w I turze;
  • do 17 sierpnia, by mieć gwarancję rozpatrzenia wniosku w II turze;
  • do 1 września, by mieć gwarancję rozpatrzenia wniosku w III turze.

Wyniki przydziału miejsc będą udostępnione w systemie USOSweb w dniu zakończenia poszczególnych tur.

 

Więcej informacji na temat procedury i harmonogramu wnioskowania o miejsce w domu studenta można znaleźć na stronie Biura ds. Pomocy Materialnej UW.